Re: Forslag og ideer ??
Indsendt af: Torben Vorstrup (195.231.210.---)
Dato: 23/01-06 09:27
Kære alle debattører m.fl.
Skal vi ikke stoppe nu og bruge energien på 100 års jubilæet i august.
Uanset hvor meget der fortsat skrives kan det ikke ændres nu.
Vi har en arbejdsgruppe, der har været i fuld aktivitet i perioder i 2005, den skruer nu op for blusset.
Der er planlagt en jubilæumsavis, hvor Poul Erik er med i redaktionsgruppen. Møde indkaldes snarest.
Der er fundet en til jubilæumstalen - den officielle.
Der er planlagt jubilæumsbanko.
Der planlægges festivitas i gårdene - ballonopsendelse, boder underholdning m.m.
Og så lige en rettelse. Selvfølgelig forventer jeg at se en masse gamle elever til jubilæumsfesten i dagtimerne. Jeg har planlagt med Café 100 til de gamle elever, hvor der er salg af øl og vand og hvor nostalgien kan trives sammen med ungdommens larm uden for ved boderne. Jeg har brug for et par ansvarlige for denne café, hvor de gamle elever kan mødes.
Hvad jeg derimod ikke kan er at holde åbent hus for alle med mad. Det er kun særligt indbudte fra Forvaltning, forældre, Gl. elever, elevråd, lærere der altid inviteres med til dette. Det er et spørgsmål om økonomi og forvaltningens faste liste for den slags jubilæer.
Så gamle elever er selvfølgelig med på dagen - mange forhåbentlig. Jeg forventer at kunne invitere 4-5 med til den officielle spisning sammen med forvaltning m.m.
Jeg håber nogle gamle elever ud over Poul Erik vil melde sig til arbejdet nu her i jan/feb, så vi kan komme videre.
Og sidst men ikke mindst. Jeg er ikke ligeglad med det "gamle" og jeg synes da jeg har vist pæn interesse for gamle elevers aften, ligesom jeg ofte i høje toner har rost hjemmesiden skolekammeraten, der er et fantastisk stykke arbejde omkring skolen.
Og så jo jeg har personligt måtte vente med at holde rund fødselsdag fordi den skulle koordineres med andre forhold. Det var ikke så slemt.
Med venlig hilsen
Torben Vorstrup