Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/d/5/0/skolekammeraten.dk/httpd.www/forum5/mods/bbcode/bbcode.php on line 91 Warning: foreach() argument must be of type array|object, bool given in /customers/d/5/0/skolekammeraten.dk/httpd.www/forum5/mods/replace/replace.php on line 17 Warning: foreach() argument must be of type array|object, bool given in /customers/d/5/0/skolekammeraten.dk/httpd.www/forum5/mods/replace/replace.php on line 17 Skolekammeratens Fora ::         100 års Jubilæum :: fortsat skolens fødselsdag
        100 års Jubilæum : Ø.S.
Gå til tråd: ForegåendeNæste
Gå til: ForumlisteEmnerNyt emneSøgLog ind
fortsat skolens fødselsdag
Indsendt af: Torben Vorstrup (195.231.210.---)
Dato: 05/01-06 13:40

Kære alle 3 (Anette, Frede, Jørgen).

Jeg har tilbudt jer gamle elever at åbne skolen 1. april 2006 for at I kan festliggøre skolens 100 års dag.

I skal bare selv arrangere og meddele mig om I vil bruge tilbuddet. Vi kan være i idrætssalen.

Det tager ikke 3 dage at arrangere en 100 års dag, nærmere flere måneder.
Festskrift, elevarrangementer i gården, officiel spisning med Forvaltningsrepræsentanter og meget andet.

Endvidere har vi ikke en kæmpe kiste med penge til dette arrangement med mindre vi skal undvære alm. undervisningsmidler i flere måneder.

SKOLEBESTYRELSEN, LÆRERNE OG LEDELSEN har derfor konfirmeret festligholdelsen MED ELEVERNE i august.

I kan selvfølgelig godt fortsætte skriveriet, men de tilbud jeg har givet jer gamle elever må da kunne tilfresstille jeres lyst. Nemlig at festligholde skolens 100 års fødselsdag 1. april i festligt selskab med andre gamle elever.

Når alt kommer til alt er I vel nok mere interesseret i jeres eget selskab med ligesindede end 300 børns festligholdelse, larm og optræden.

Ønsker I at arrangere noget 1. april for de gamle elever skal jeg vide det senest 25. januar aht. aflysning af idrætssalene til aftenskole.

mvh

Torben Vorstrup

Re: fortsat skolens fødselsdag
Indsendt af: Jørgen Grandt (---.k165.webspeed.dk)
Dato: 07/01-06 15:31

Re: fortsat skolens fødselsdag
Indsendt af: Torben Vorstrup (---.k280.webspeed.dk)
Dato: 08/01-06 10:03

Kære Jørgen.

Du og Frede er ikke glemt.

Når jeg nu fortæller dig at SKOLEBESTYRELSEN på 7 forældre, 2 lærere og 2 elever har været med til at beslutte datoen samt at pædagogisk råd på 42 ansatte har godkendt ligeså håber jeg du kan se den demokratiske proces har været åben og klar.
Alle er så småt ved at gå i gang med planlægningen. Vi har netop talt om 5. møde i en redaktionsgruppe omkring jubi-skrift.

Jeg ved ikke hvormange lærere, der ser dagligt på skolekammeraten, men jeg har kraftigt reklameret for dette flotte initiativ fra gamle elever hver gang der har været lejlighed. Skolen har også støttet økonomisk, da Poul Erik skrev ud.

Baglandet er derfor i orden og nej der er ingen, der har mundkurv på.

Poul erik skrev i juni 2005.

Måske er det beskedenhed der holder ideerne tilbage, ingen ønsker at være den første

Jamen, så åbner jeg da ballet med at foreslå en jubilæumsavis - om muligt en til alle festdagene, men nok mere realistisk en til jubilæumsdagen/ugen.

En avis kræver et større forarbejde, "journalister", redaktion og teknik - men ikke mindst skribenter (elever, lærere, forældre, skoleøvrighed, etc.), der vil skrive avisens indlæg.

M.v.h. Poul Erik

Jeg vil foreslå, at du, Frede, Poul Erik og måske en mere gik med ind i redaktionsgruppen, hvor vi så kunne fordele arbejdet med et jubi-skrift.

I inviteres derfor til møde hos os, som tidligere lovet. Hvad dag kan I?

Du skal måske også bemærke, at debatten her omkring tidspunkt kun har fået dig, Frede og Annette til at reagere. Det er 3 ud af flere tusinde "gamle" elever.

Hvad svarer I på mit tilbud om 1. april.

mvh

Torben Vorstrup.

Gå til: ForumlisteEmnerSøgLog ind
Desværre kan kun registrerede brugere skrive i dette forum.